69 / 100

Veelgestelde vragen, en hun antwoord!

Algemene vragen

Natuurlijk! Je kan dit op twee verschillende manieren. Via een cadeaubon, surprise box met drie paar, of een gewone bestelling. Plaats je bestellen en schrijf bij de opmerkingen van je bestelling wat er moet gebeuren. Je kan deze meteen laten leveren bij de gelukkige eigenaar, voeg gewoon zijn/haar adres toe bij de opmerkingen!

PS: Wat lief van je, om iemand een extra geluksbrenger te willen geven!

Heb je 3 dagen na je bestelling, je Lucky Socks nog niet in huis? Dan hebben wij eerst een aantal vragen voor jou:

  • Heb je een bevestiging van je bestelling ontvangen? 
  • Heb je de dag na je bestelling een bevestiging van verzending ontvangen? 

Mail ons deze informatie, en wij zoeken uit waar jouw stukje geluk zich op dit moment bevindt. 

Om je sokken mooi te houden, was je ze best op 30 graden. Hang ze daarna op het droogrek, stop ze niet in de droger! Op deze manier kunnen je Lucky Socks je zo lang mogelijk geluk brengen. 

Voor elke sok apart, staan de ingrediënten voor geluk vermeld op de productpagina. De combinatie van deze componenten zorgen ervoor dat de pasvorm mooi aansluit aan je voet. 

Je bestelling wordt dezelfde dag nog klaargemaakt en de dag erna verzonden. Normaal wordt je bestelling binnen de drie dagen na je bestelling geleverd.

De meeste boxen passen gewoon in je brievenbus! 

Vragen over het bestelproces

Heb je een foutje gemaakt? Dan proberen wij het nog voor je op te lossen. Je kan je bestelling aanpassen tot het moment dat je een verzendbevestiging krijgt, daarna is het jammer genoeg niet meer mogelijk om een bestelling aan te passen. 

Oeps! Dan loopt er misschien iets mis. Breng ons hier zeker van op de hoogte, dan kunnen we dit probleempje oplossen.